Saturday, July 31, 2010

PBC MARANG DI HOTEL SRI MALAYSIA, MARANG. PADA 30/31 JULAI 2010











PBC MARANG DI HOTEL SRI MALAYSIA, MARANG. PADA 30/31 JULAI 2010 TELAH MENDAPAT SAMBUTAN BAIK DRP PESERTA YG HADIR. ANTARA PJS YG HADIR MENGISI SLOT IALAH PJM HAFIDZAN FAUZI, PJS PN FATIN, PJS HAJI RAMLI (PENCERAMAH KPJ), DAN PJS UST. AHMAD KAMAL ALI...

PBC Marang Anjuran Komuniti HPA Marang pada kali ini telah dihadiri seramai 36 orang peserta. Pendaftaran pada hari pertama yang bermula pada jam 8.00 pagi berjalan lancar.

Slot satu (1) iaitu Profile Syarikat telah disampaikan oleh PJM Hafidzan Fauzi manakala PJS HAJI RAMLI (PENCERAMAH KPJ) telah menyampaikan slot kedua (2) iaitu Sinergi Herba pada sebelah pagi. Manakala pada sebelah petangnya PJS Ust. Ahmad Kamal telah Menyempurnakan slot ke tiga (3) iaitu Gerak Kerja 6m yang merupakan budaya kerja usahawan HPA. Program diteruskan lagi dengan aktiviti seterusnya iaitu Latihan dalam kumpulan (LDK), sebelum minum petang dan solat asar. Slot keempat diteruskan lagi oleh PJS Pn. Fatin dengan Teknik Homeparty Berkesan...

Pada malamnya pula, PJM Hafidzan Fauzi telah mengisi slot ke Lima (5) iaitu Pengetahuan Produk & Asas Terapi Tulang Belakang.

Pada hari keduanya lebih meriah dengan slot ke 6 dan 7 iaitu slot Diagnosis Tapak Tangan dan Strategi Menjana Pendapatan yang disampaikan oleh PJS Puan Fatin Ramli dan PJM Hafidzan Fauzi seterusnya disusuli dengan pembentangan kumpulan dimana setiap peserta mengambil bahagian..

Wallahhua’lam…
Wassalam

No comments:

Post a Comment