Sunday, May 9, 2010

SEKITAR PBC MARANG 7 & 8 MEI 2010 DI MARANG VILLAGE

PJM Hafidzan Fauzi ketika merasmikan PBC Marang pada 7 & 8 mei 2010

PJS Ust Ahmad Kamal sedang menerangkan tentang kelebihan kopi radix

PJS Fatin ketika sedang meyampaikan slot sinergi produk

PJM Hafidzan Fauzi sedang meyampaikan ucapan penutup

sebahagian daripada peserta PBC

antara urustia muslimin yang sempat bergambar bersama PJM Hafidzan Fauzi

urustia muslimat sedang memperkenalkan diri masing-masing

sebahagian peserta PBC sedang mendengar Kuliah Subuh yang disampaikan oleh ustaz wan abzal

perbincangan tentang PBC akan datang pada18 & 19 jun

ALHAMDULILLAH..

PBC Marang Anjuran Komuniti HPA Marang pada kali ini telah dihadiri seramai 30 orang peserta. Pendaftaran pada hari pertama yang bermula pada jam 8.00 pagi berjalan lancar.

PBC Marang yang diadakan di Marang Village Resort, Kelulut Marang Telah dihadiri oleh tiga orang PJS . Mereka ialah PJM Hafidzan Fauzi , PJS Fatin Rameli dan PJS Ust Ahmad Kamal bin Ali.

Slot satu (1) dan Dua (2) iaitu Profile Syarikat dan Pelam Pemasaran telah disampaikan oleh PJM Hafidzan Fauzi pada sebelah pagi jumaat. Manakala pada sebelah petangnya PJS Ust. Ahmad Kamal Menyempurnakan slot ke tiga (3) dan slot ke empat (4) iaitu Produk Pilihan dan Gerak Kerja 6m.

Pada malamnya pula slot ke Lima (5) dan enam (6) iaitu Halal- Haram dan tayangan keinsafan disampaikan oleh PJM Hafidzan Fauzi .

Alhamdulillah... Qiamullail serta solat dan kuliah subuh dihadiri oleh hampir kesemua peserta dan urusetia. Kuliah subuh disampaikan oleh Ustaz Wan Abzal bin Wan Milo.

Pada hari keduanya lebih meriah dengan slot ke 7 dan 8 iaitu slot sinergi produk dan Tapak Tangan yang disampaikan oleh PJS Puan Fatin Ramli.. Ia disusuli dengan pembentangan kumpulan dimana setiap peserta mengambil bahagian..

Wallahhua’lam…
Wassalam

No comments:

Post a Comment